Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Platba a doprava
- Doprava
Informace k době doručení.
Zásilky expedujeme každý pracovní den cca mezi 9-17h. (Dle příjezdu svozu přepravce. Nasmlouvaný čas máme 8-18h. Jsme malý e-shop a nemáme možnost určit přesnou hodinu)
Zpravidla se balíčky doručují do druhého pracovního dne. Jelikož to nemůžeme ovlivnit, tak do informace v detailu produktu přidáváme jeden pracovní den navíc. Pokud doba doručení vychází na státní svátek, tak se doba prodlužuje. Pokud se vyskytne technický problém (např. porucha na svozovém vozidle, vliv počasí apod., tak se doba doručení prodlužuje).
Informace GLS
Poštovné :
Zásilka do 3kg je za 93,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 39,-Kč.
Zásilka do 10kg je za 99,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 39,-Kč.
Zásilka do 20kg je za 108,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 39,-Kč.
Zásilka do 30kg je za 130,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 39,-Kč.
Balíky o větší hmotnosti NELZE ODESLAT.
Obvod zásilky (tj. 2x výška + 2x šířka + 1x délka) nesmí překročit 3 metry a maximální
povolené rozměry zásilky jsou: délka 2 m, výška 0,6 m, šířka 0,8 m
Nepřevzetí zásilky na dobírku:
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku. Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. Kupující je přidán na blacklist a již mu nebude umožněn nákup na dobírku. Jakákoliv následující objednávka na dobírku kupujícím na blacklistu bude automaticky stornována bez udání důvodu.
Doprava :
Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 9-13h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.
GLS Parcel shop - doručení na výdejní místo GLS
Ceník :
0 - 9,8Kg = 49-Kč
Balíky o větší hmotnosti (9,9kg a více) a rozměry viz výše nelze odeslat.
Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 9-13h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.
GLS Alzabox
Důležité informace k doručování do AlzaBoxů
- Do AlzaBoxů lze doručovat pouze balíky s doplňkovou službou přímého doručení do výdejního místa GLS ShopDeliveryService.
- Do AlzaBoxů lze doručovat balíky i s platbou na dobírku. Úhrada dobírky je možná pouze online platební bránou GoPay.
- Odkaz na platební bránu GoPay obdrží příjemce v SMS a e-mailové zprávě, která příjemce informuje o doručení balíku do vybraného AlzaBoxu.
- Úložní doba balíku v AlzaBoxu je tři dny, úložní dobu lze prodloužit o další tři dny na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111.
- E-shopy mají díky online widgetu pro výběr výdejního místa GLS přímo v nákupním košíku možnost vypnout či zneaktivnit volbu doručení do AlzaBoxů.
- AlzaBoxy nelze využít na odesílání či vracení balíků.
NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
Jakmile kurýr doručí zásilku do AlzaBoxu, obdržíte SMS a email ve které naleznete autorizační kód. Tento kód naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu. Po zadání kódu se otevřou dveře schránky, v níž se nachází vaše zásilka.
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Maximální rozměr zásilky je 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka).
Ano, všechny AlzaBoxy jsou neustále střeženy kamerovým systémem a jsou vybaveny alarmem.
Co když je Alzabox plný?
Po neúspěšném pokusu doručení do Alzaboxu, GLS zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo GLS PARCEL!
Informace Zásilkovna
Poštovné:
Pokud objednáváte více předmětů,tak platíte vždy jen jedno poštovné.Určuje se dle hmotnosti a rozměrům zásilky.
Parametry standardních zásilek do 4,9kg cena 75,-Kč . Při dobírce je připočteno 39,-Kč
- Maximální hmotnost zásilky: 4,9 kg
- Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
- Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
- Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
- Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
- Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.
Nepřevzetí zásilky na dobírku:
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku. Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. Kupující je přidán na blacklist a již mu nebude umožněn nákup na dobírku. Jakákoliv následující objednávka na dobírku kupujícím na blacklistu bude automaticky stornována bez udání důvodu.
Balíky o větší hmotnosti (4,91kg a více) nelze odeslat.
- Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
- Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.
Doprava:
Balíčky odesíláme každý pracovní den ráno mezi 10-15h. Vždy jste informováni od Zásilkovna SMS zprávou a emailem ohledně stavu zásilky.
CZ Zásilkovna domů HD
Zásilkovna domů, to je doručování zásilek na adresu zajišťované vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna.
Poštovné:
Parametry standardních zásilek do 4,9kg cena 99,-Kč . Při dobírce je připočteno 39,-Kč
- Minimální rozměry: 10×7×1 cm.
Maximální hmotnost zásilky: 4,9 kg.
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm.
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka
o rozměrech 40×40×40 cm). - Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
- Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.
Parametry standardních zásilek do 29kg cena 125,-Kč . Při dobírce je připočteno 39,-Kč
- Minimální rozměry: 10×7×1 cm.
Maximální hmotnost zásilky: 29 kg.
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm.
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka
o rozměrech 40×40×40 cm). - Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
- Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám.
Nepřevzetí zásilky na dobírku:
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku. Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. Kupující je přidán na blacklist a již mu nebude umožněn nákup na dobírku. Jakákoliv následující objednávka na dobírku kupujícím na blacklistu bude automaticky stornována bez udání důvodu.
DŮLEŽITÉ INFORMACE K DORUČENÍ ZÁSILKOVNOU NA ADRESU!! PROSÍM ČTĚTE !!
Výdej přes heslo u zásilek doručovaných na adresu !!!
Při předání zásilky budete řidičem vyzváni ke sdělení hesla. Případně se můžete prokázat dokladem totožnosti.
Díky ověřování heslem můžeme zajistit:
✔️ abyste vždy měli jistotu doručení zásilky do správných rukou.
✔️ že nikdy nedojde k záměně příjemců či dokonce k případné krádeži zásilky.
✔️ aby naši řidiči měli jednoznačné potvrzení, že zásilku předali příjemci.
Jak heslo bude vypadat?
Heslo pro vydání zásilky bude 7místné a tvořené pouze čísly, vždy s číslem 1 na začátku, tedy například 1654321.
Pouze jeden pokus o doručení. Proč?
Cílem je, aby zákazník měl zásilku co nejdříve u sebe. Proto ji po neúspěšném pokusu o doručení obratem Zásilkovna uloží na nejbližší výdejní místo s volnou kapacitou, kde si ji můžete třeba ještě tentýž den vyzvednout. Při dvou pokusech o doručení by kurýr po prvním neúspěšném doručování svezl zásilku zpět na depo a další pokus o doručení by proběhl až druhý den, a vznikla by denní prodleva.
Co když v doručovacím čase nebudete na adrese?
Kurýr vám bude před doručením zásilky volat, zda vás na dané adrese zastihne. Pokud zde právě nebudete, zásilku může převzít pověřená osoba, která se prokáže heslem. Nebo se můžete s kurýrem domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. V případě, že hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese s volnou kapacitou, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
Jak Vám dá Zásilkovna vědět, kdy balíček doručí?
O termínu doručování budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si naši mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
Kde můžete sledovat zásilku?
V našem Sledování zásilek a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od našich řidičů a další detaily.
Jaká je doručovací doba u zásilek s doručením na adresu přímo Zásilkovnou?
98 % zásilek doručíme na danou adresu již do druhého dne.
Zásilkovna Z-BOX
NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
Kolik času mám na vyzvednutí své zásilky v Z-Boxu?
Své zásilky můžete vyzvednout do 3 dnů od doručení do Z-Boxu. 24 hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.
Jak probíhá vyzvednutí zásilky?
Jakmile náš řidič doručí Vaši zásilku do Z-BOXu, obdržíte od nás informační e-mail a SMS zprávu. V této chvíli můžete zásilku vyzvednout.
Jak velký balík si můžu nechat doručit do Z-BOXu?
Z-BOX disponuje jedním velkým boxem pro balík 36 x 45 x 60 cm. Pokud je box plný, bude Vám balíček doručen na nejbližší výdejní místo. Balík o větších rozměrech bude automaticky přeposlán na nejbližší výdejní místo! DOPORUČUJEME TEDY JEN PRO MALÉ ZÁSILKY. Pokud nevíte, zda se balíček vejde do Z-BOXu, tak se nás raději zeptejte emailem, nebo po telefonu.
Co když je Z-BOX plný?
Zásilkovna uvádí, že kurýr se pokouší dodat zásilku do Z-BOXu 3x, tj. 3 dny po sobě. Po třetím neúspěšném pokusu zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.
Co k vyzvednutí zásilky potřebujete?
• mobilní aplikaci Zásilkovna !!!
• zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS) !!!
• uhrazenou dobírku předem !!!
Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte mobilní aplikaci Zásilkovna, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX otevře příslušnou schránku s Vaší zásilkou.
Přesný postup můžete shlédnout na tomto videu: Jak používat Z-BOX video návod
Co se stane, když zásilku nevyzvednu?
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Jak je to se zásilkami na dobírku? Jak mohu zaplatit dobírku?
Zásilky na dobírku do Z-BOXu poslat lze, ale je třeba částku uhradit předem. Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.
Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v Z-BOXu není možná.
Je uložení zboží v Z-BOXu bezpečné?
Vaše schránka se otevře pouze ve Vaší přítomnosti a v případě vyzvednutí zásilky. Z-BOX používá pro komunikaci bezpečné šifrování, které umí číst pouze naše mobilní aplikace. Vaše data a zásilky jsou tedy v bezpečí.
Je možné zásilku sledovat? Dozvím se přesný čas doručení?
Samozřejmě, pohyb zásilky můžete sledovat v naší mobilní aplikaci nebo na webu. V informačním mailu vás budeme dopředu informovat o doručování zásilky do Z-BOXu, takže orientační čas doručování budete vědět předem.
Jak si mohu v e-shopu zadat požadavek na doručení do Z-BOXu?
V košíku e-shopu v kroku "Platba a doprava" zvolte "Zásilkovna - výdejní místo" a kliknutím na "Zvolte pobočku k doručení" otevřete dialog pro výběr, pokud zapíšete "Z-BOX", omezíte výběr všech výdejen pouze na Z-BOXy, pak už stačí jen vybrat ten Váš.
Zásilkovna Alzabox
NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
Své zásilky můžete vyzvedávat vždy do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. O procesu doručení budete pravidelně informováni pomocí SMS, e-mailu a/nebo naší aplikace Zásilkovna. Šest hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.
Jakmile kurýr doručí zásilku do AlzaBoxu, obdržíte SMS a/nebo notifikaci v aplikaci Zásilkovna, ve které naleznete autorizační kód. Tento kód naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu. Po zadání kódu se otevřou dveře schránky, v níž se nachází vaše zásilka.
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS. Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná.
Maximální rozměr zásilky je 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka).
Ano, všechny AlzaBoxy jsou neustále střeženy kamerovým systémem a jsou vybaveny alarmem.
Co když je Alzabox plný?
Po neúspěšném pokusu doručení do Alzaboxu, Zásilkovna zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.
Informace PPL
Poštovné :
Zásilka do 10kg je za 120,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 45,-Kč.
Balík do 30kg je za 150,-Kč. Při dobírce je připočteno 45,-Kč
Balíky o větší hmotnosti NELZE ODESLAT.
Nepřevzetí zásilky na dobírku:
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku. Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. Kupující je přidán na blacklist a již mu nebude umožněn nákup na dobírku. Jakákoliv následující objednávka na dobírku kupujícím na blacklistu bude automaticky stornována bez udání důvodu.
Doprava :
Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-17h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.
PPL Parcel shop - doručení na výdejní místo PPL
Maximální rozměr :
Maximální rozměr 120x60x60 cm a zároveň
součet obvodu a délky max. 360 cm
Ceník :
0 - 4,9Kg = 99-Kč
4,91 - 9,8Kg = 135,-Kč
Balíky o větší hmotnosti (9,9kg a více) a rozměry viz výše nelze odeslat.
Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-17h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.
Osobní předání :
Osobní předání je možné (POUZE PO PLATBĚ PŘEDEM Z DŮVODU EET) po dohodě na mé adrese : Milovice okr. Nymburk,Rakouská 549. Předání je možné v pracovní dny (po-pá). Vždy je třeba se dohodnout na čase buď emailem,nebo telefonem na čísle: 608928252(po-pá 8-15:30h).